Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających do 24 m

Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m

 

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,

ul. Poznańska 20, wejście D, pok. 4-5, tel. 63 275 86 06, 63 275 86 30

 

Godziny obsługi interesantów:

Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30

 

Wnioski z zakresu zadań Wydziału można składać od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania starostwa w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Poznańskiej 20 (Budynek Główny).

 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz. U. z 2018 r. poz. 1137 ze zm.),
  • rozporządzenie Ministra Gospodarski Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz. U. z 2020 r., poz. 763),
  • rozporządzenie Ministra Gospodarski Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat.

 

Opłata:

  • za rejestrację nowej jednostki i wydanie dokumentu rejestracyjnego/za zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego/za wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego - 80 zł
  • za rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego w przypadku, o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 60 zł
  • za wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – 15 zł

 

Płatna:

  • na rachunek bankowy: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, konto Nr 39 8542 0001 0000 4604 2000 0020

Termin załatwienia sprawy: do 30 dni od dnia wpłynięcia wniosku.

 Wnioski do pobrania na stronie Urzędu Morsiego w Szczecinie

 

Klauzula RODO.pdf